določila zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

V skladu s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) CLARUS DENTAL IN PARTNERJI d.o.o., kot izvajalec zdravstvenih storitev ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

 

3. člen

(izjeme iz področja uporabe)

 

Ta zakon se ne uporablja v sporih, ki jih sproži ponudnik proti potrošniku, ter v sporih v zvezi z opravljanjem:

- zdravstvenih storitev, vključno s predpisovanjem, izdajanjem ter zagotavljanjem zdravil in medicinskih pripomočkov, ki jih za paciente opravljajo zdravstveni delavci ali sodelavci, in

- storitev, ki se zagotavljajo z negospodarskimi javnimi službami.

 

32. člen

(obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov)

 

(1) Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, če jih ima, jasno, enostavno in razumljivo seznani potrošnika, katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. Ponudnik objavi vsaj firmo, elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalcev IRPS. Če ponudnik nima spletne strani in splošnih pogojev poslovanja, objavi podatke o priznanem izvajalcu IRPS iz prejšnjega stavka na drug primeren način.

 

(2) Kadar se potrošnik s pritožbo obrne neposredno na ponudnika in pritožbi ni ugodeno z notranjimi postopki ponudnika za reševanje pritožb, mu ponudnik pošlje informacijo iz prejšnjega odstavka na trajnem nosilcu podatkov skupaj z razlogi za zavrnitev pritožbe.

 

(3) Ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom, potrošnika na to posebej opozori na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, ali na drug primeren način, če nima spletne strani in splošnih pogojev poslovanja.

 

(4) Ponudniki, ki se ukvarjajo s spletno prodajo ali spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavijo elektronsko povezavo na platformo za SRPS.

PODATKI PODJETJA

Clarus dental in partnerji d.o.o.

Grška ulica 13

BTC LJUBLJANA

SI-1000 Ljubljana

 

O piškotkih

Politika zasebnosti

 

Sledite nam:

NUJNA POMOČ

Naročnanje pacientov je možno od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure.

Ob bolečih in nesrečnih situacijah vam uredimo termin čimprej, najkasneje pa v roku 24 ur. 

 

01 810 90 30 ali 051 252 787 

Delovni čas:

pon-pet: 7:00-20:00 

ZA PACIENTE

Koristne informacije in navodila pred prvim obiskom v Dentalnem centru Clarus:

Pred prvim pregledom ali posegom

 

Ob morebitnih zapletih pri posegih boste naprej obveščeni, v izogib nevšečnostim vas seznanjamo z določilom o izvensodni poravnavi:

Določila o izvensodni poravnavi

PRAVILNIK O SODELOVANJU

S pacienti si želimo vzpostaviti profesionalen odnos, saj le tako lahko zagotavljamo kvaliteto in zadovoljstvo, zato z vsemi našimi strankami podpišemo pravilnik o sodelovanju:

Pravilnik o sodelovanju

 

Skladno z Odlokom o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 iz dne 4. 9. 2021, pred vstopom v naše prostore preverjamo pogoj PCT, zato vas naprošamo, da s seboj prinesete ustrezno dokazilo. V kolikor PCT pogoja ne izpolnjujete, nas prosimo o tem predhodno obvestite.

Izpolnjen PCT pogoj pomeni, da imate: dokazilo o cepljenju ALI dokazilo o prebolelosti ALI negativen rezultat PCR, ki ni starejši od 72 ur ALI negativen HAG, ki ni starejši od 48 ur.

Hvala za razumevanje, Dentalni center Clarus