VAŠ NASMEH, NAŠE ZADOVOLJSTVO
Z vsakim pacientom vzpostavimo svojevrsten odnos, zato je zadovoljstvo naših strank in uresničevanje njihovih želja naša vizija.Vsako sodelovanje za nas predstavlja dolgoročen odnos. zato smo ponosni na vse pohvale, ki jih prejmemo.
Spoštovana ekipa!
Zdaj pa je preteklo že kar nekaj časa, mislim, da približno eno leto, odkar obiskujem vaš center, tako da sem v tem času zbrala mnogo vtisov. Moje prejšnje izkušnje glede zobozdravstva niso bile presežek, zaradi mojih težav s čeljustjo sem kar dolgo časa vztrajala pri enem zobozdravniku, stanje v ustih pa ni bilo tako kot bi si želela, zato sem hotela korenito spremembo. Tako sem prišla do CLARUS-a in do moje zobozdravnice Ane Višnjar in asistenta Matjaža Kocipra. Zame zmagovita kombinacija. Obiske pri zobozdravniku kar naenkrat niso več spremljali tisti čudni občutki, ampak sproščenost, umirjenost, kot da bi prišla nekam v domače okolje, kjer ni manjkajo zaupanja ki je tu zelo pomembno in moram reči, da sem se z lahkoto prepustila in sedaj razkazujem naokrog svoj nasmeh. Resnično sem zadovoljna.
Hvala vsej ekipi za prijazen odnos in trud.
Cenjeni Miha s sodelavci,
Ko sem pred leti na spletu iskal zobozdravstvene storitve, me je izmed vseh ponudnikov najbolj nagovorila vaša takratna spletna stran. Zakaj? Ponašala se je s strokovnjaki, ki se redno izobražujejo doma in v tujini, z najmodernejšo tehnologijo in uporabo laserjev ter prijetnim in sodobno urejenim ambientom. In ob prvem brezplačnem pregledu se je izkazalo, da to še zdaleč ni vse.
7 let je minilo od prvega obiska vašega centra, ko sva se lotila odstranjevanja nevarnih amalgamskih zalivk in jih uspešno nadomestila z belimi. Kmalu zatem se je v proces vključila Špela, h kateri se redno in z velikim zaupanjem vračam na ustno higieno. Vajina neizmerna potrpežljivost, skrb, odprta komunikacija in profesionalnost so za vedno pregnali strah pred zobozdravstvenimi posegi, ki se je pojavil v otroštvu.
Pozitiven odnos do stranke in ljubezen do dela izkazuje tudi Tina, ki me vsakič srčno sprejme na recepciji in spretno koordinira obiske.
V vaši sredini se počutim varno in vem, da so moji zobje v najboljši oskrbi!
Z veliko hvaležnostjo in zaupanjem vas vse prisrčno pozdravljam in se veselim ponovnega obiska.
Spoštovani dr. Miha Vrčkovnik
Rad bi se vam zahvalim za uspešno zaključeno obsežno terapijo mojih zob, ki ste jo v izvedli v Dentalnem centru Clarus in zaključili letos. Iskreno rečeno, z "izdelkom" sem zelo zadovoljen, končni rezultat pa je veliko boljši kot sem ga pričakoval na pričetku terapije.
Dr. Miha Vrčkovnik, ustvarili ste in vodite odličen tim strokovnjakov, ki so pri svojem delu s srcem, kar pacient občuti in kar sigurno doprinese k uspešnemu poteku in zaključku zdravljenja. Dovolite, da se posebej zahvalim vsem vašim požrtvovalnim sodelavcem, ki so bili vključeni v celoten proces. Posebej dr. Žiga, ki je, s svojim znanjem in svojo pozitivno energijo, ki jo prenaša na pacienta ključno pripomogel k tekočemu poteku zdravljenja. Seveda tu ne gre prezreti tudi g. Alena, ki je s končnim oblikovanjem zob in ugriza izvedel delo, ki ga ni mogoče razlikovati od naravnih zob. Zahvala gre tudi ge. Špeli, katera je poskrbela za temeljito zobno higieno, skozi celoten proces zdravljenja ter vsem asistentkam in asistentu, ki so pri tem pomagali. Hvala vsem in vsakemu posebej.
Lep pozdrav in veliko uspehov v bodoče.
Strah je izginil
Priznam, da obisk zobozdravnika zame včasih ni bilo ravno najljubše opravilo, saj ni ravno prijetno, sploh, če si imel slabe izkušnje z bolečimi postopki. Po opravljenem posegu v Dentalnem centru Clarus je moj strah izginil, saj sem dobila resnično kakovostno storitev. Predvsem me je očaral posluh za paciente in izredna profesionalnost osebja.
Po petnajstih letih se zopet smejim z odprtimi usti
Zahvala gre vam Dentalni Center Clarus BTC Ljubljana, oziroma Mihaelu Vrčkovniku in komplet njegovi ekipi. Resnično sem hvaležen, da ste me sprejeli in mi spremenili življenje s svojo prijaznostjo, strokovnostjo in zavzetostjo, da mi uredite moje zobke. Ne znam vam opisati, kako sem vam hvaležen ... prav vsem, vsakemu posamezniku, od organizatork dela, tehnikov, asistentk in seveda vam MIHAEL. Še enkrat hvala in komaj čakam, da uredimo tudi moje spodnje zobke.
Pomemben je pristop
Danes sem bila prvič pri vas
In glede na izkušnjo, zagotovo ne zadnjič. Ne sama storitev, ampak tudi pristop, odnos in iskrenost gospe Špele je tista dodana vrednost, ki jo iščemo uporabniki vaših storitev.
Dentalni center Clarus sem prvič obiskal skoraj dve leti nazaj
Že nekaj dni sem imel hud zobobol in ko sem se drugo noč zapored zbudil zaradi bolečin, je bil to znak, da je skrajni čas, da poiščem pomoč. Bil sem brez svojega zobarja in nisem vedel, koga poklicati. Spomnil sem se na Miho, ki ga poznam še iz srednje šole. Kako leto pred tem sva se srečala na koncertu skupine The Bohemians in beseda je nanesla tudi na to, da sem brez zobarja in da ga seveda lahko pokličem.
Tako sem nek petek v marcu 2017 prvič prestopil prag Dentalnega centra Clarus. Tisti dan je bil Miha zaseden, je pa imel prost termin za prvo pomoč Vid. Zdravljenje tega zoba je trajalo več srečanj. Bilo je čiščenje gnilobe, bilo je čiščenje in polnjenje kanalov, bila so zdravila in začasne polnitve, bilo je jemanje odtisa in na koncu keramični inlay. Trajalo je več časa, kot sem bil do takrat vajen, sem pa hitro ugotovil, da se v Clarusu lotevate zdravljenja zob resno in temeljito. To sem začutil in znal ceniti, ker sem tudi sam pri svojem delu natančen in temeljit, šef je včasih že nestrpen, ko čaka rezultate, ampak ko jih dočaka, ve, da jim lahko zaupa. In občutek, ko sem spet lahko mlel arašide na desni strani – neprecenljivo!
Ko je bilo zdravljenje zoba končano, mi sploh ni bilo treba razmišljati, ampak sem vedel, da bom od zdaj naprej hodil k Vidu in Miji. Kmalu sem spoznal še Špelo, ki zdaj skrbi za mojo zobno higieno in ki me je naučila uporabljati ščetko medzobnih prostorov (pred tem sem poznal le zobno nitko). V Clarusu torej na enem mestu poskrbite za vse, kar je pomembno za zdravje in čistočo mojih zob. Še ena stvar mi pomeni zelo veliko in sicer to, da se vedno počutim dobrodošlega. Od Julije, ki me običajno prva prijazno pozdravi pa do Mihe, s katerim se rokujeva in kakšno rečeva, če se vidiva v čakalnici, pri vseh imam občutek, da ste me veseli, da sem prišel. Odlična storitev in topel človeški odnos, to dobim pri vas in zato sem vam hvaležen in zato se k vam z veseljem vračam!
Hvala vam,
Moj največji problem so bile bolečine in ustni zadah
Moj zobozdravnik se je problema lotil celovito, strokovno in sistematično. Potrebne so bile zamenjave mostičkov, na delu z največjo vrzeljo pa zobni vsadki. Le-ti se mi zdijo najbolj elegantna reštev za manjkajoče zobe. Večina posegov je bilo opravljenih pod lokalno anastezijo, apliciranje le-te z veliko pazljivostjo in z občutkom. Velika prednost je, da so v isti stavbi zobozdravnik, oralni kirurg, ustna higieničarka in rentgen. Prijazno osebje, prijetno okolje, v ordinaciji pa sproščeno vzdušje so dejavniki, ko si rečem: škoda samo, da jih nisem našla prej! Prav odrešilno je zavedanje, da nekdo skrbno bdi nad zdravjem v ustni votlini.
Hm, je kar trajalo, da sem v samo nekaj stavkov strnila vse kar sem doživela v letu ali dveh. Hvala vam, res!
Prijazno vas pozdravljam,
Prijeten tretma
Dr. Mihael Vrčkovnik je bil moj zobozdravnik še preden je prevzel Dentalni center Clarus, tako da sem verjetno ena izmed pacientov z najdaljšim stažem pri njih. Zadnja leta na srečo največkrat obiščem ustno higieničarko Špelo, ki mi vzdržuje zdravo ustno votlino. S svojo prijaznostjo in potrpežljivostjo, predvsem pa z občutkom za pacijenta mi je pregnala nelagodje, ki ga ima večina ljudi ob obisku zobozdravnika. Tako je zdaj obisk pri Špeli bolj podoben prijetenemu klepetu kot zobozdravniškemu tretmaju. Poleg tega mi Špela vedno pomaga s koristnimi nasveti, kako doma vzdrževati higieno ustne votline, tako da – toplo priporočam obisk!