Clarus portalblogSem v pravi ordinaciji?

Sem v pravi ordinaciji?

16.10.2019

Se strinjate, da lep nasmeh vpliva na vaše počutje, uspeh in samozavest? Zdravi zobje so predpogoj za ustno zdravje in zadovoljstvo vsakega posameznika. Dejstvo je, da imajo le redki odrasli ljudje idealen ugriz, kar pomeni, da so zobje lepo poravnani, brez zalivk, brez protetičnih nadomestkov, brez manjkajočih zob, nasmeh pa krasi snežno bela barva zob.

Vsem tistim, ki se NE najdete v zgoraj navedenem opisu, pomagajo zobozdravniki, ki s premišljeno diagnostiko spremenijo vašo ustno votlino v popoln nasmeh. Do popolnega zdravega nasmeha pa sta v večini primerov potrebna čas in denar, zato vam lahko izbira popolne ordinacije predstavlja veliko časovnih izzivov.

Velika večina vas ubere značilno pot od vrat do vrat. Navsezadnje bi vsi radi imeli najlepši nasmeh v čim krajšem času z minimalnim finančnim vložkom. V Sloveniji je veliko dentalnih centrov, ki ponujajo in obljubljajo marsikaj oziroma po navadi tisto, kar potrošnik misli, da v tistem trenutku najbolj potrebuje. Po večini se potovanja od vrat do vrat in zbiranja ponudb izkažejo kot dobra naložba, ki je lahko dolgoročno za vas slaba odločitev ali pa dobra, odvisno od tega, kaj si želite, od zahtevnosti vaše rehabilitacije in od vašega terapevta, ki vodi celoten proces. Poleg razpoložljivega zneska, ki bi ga namenili sanaciji svojih ust, je druga najpomembnejša odločitev občutek, ki ga dobite ob vstopu v zobozdravstveni center. Na naši dentalni kliniki pravimo, da je recepcija srce klinike, saj je prvi očesni stik narejen ravno pred vstopom v ordinacijo. V tem prostoru pride do potrebne kemije, ki je lahko navsezadnje tudi razlog, da se odločite za nas. Lahko trdim celo, da se naši obiskovalci hitreje povežejo z osebjem, ki dela na recepciji, kot pa z zobozdravnikom. Zakaj? Ker se lažje poistovetijo z osebo na recepciji kot z osebo z nazivom doktor. No, izjema je le naš doktor Vrčkovnik, ki naveže stik že s prvim obiskom pacienta, in ko pacient zapusti ordinacijo, izgleda, kot da se zobozdravnik in pacient poznata že od nekdaj …

Naš dentalni center temelji na celostni obravnavi, kar pomeni, da so vsa področja ustne votline enako pomembna. Govorim o rdeči estetiki, ki predstavlja dlesni, in beli estetiki, ki predstavlja zobe. Prvi pregled je pri nas zelo izčrpen, saj od pacientov velikokrat slišimo stavek: »Toliko informacij pa do sedaj nisem dobila še od nobenega zobozdravnika.« Nekatere izčrpnost informacij prepriča, druge odbija. Ljudje smo si različni in prav je tako, nismo vsi za vse in vsakogar.

Ne glede na to, katero ordinacijo na koncu izberete, je pomembno to, da se zavedate pomembnosti ustne higiene in rednih preventivnih obiskov zobozdravnika in ustnega higienika. Za lep nasmeh se je treba potruditi, da bi ga ohranili, pa je treba vložiti veliko truda in časa. Nič v življenju ni večno, tudi če za svoj nasmeh plačate celo bogastvo. Vzdrževanje ali po domače servis ustne votline je nujno potreben, da si boste zagotovili lep in funkcionalen nasmeh za celo življenje. Prej se boste tega zavedali, manj težav boste imeli. Sicer pa, če izhajam iz sebe, ko dvakrat letno peljem avto na servis, se nikoli ne vprašam, ali je to nujno potrebno, ker enostavno vem, da je, če se želim kadarkoli nekam pripeljati. Verjamem, da sami menite podobno.

Želim vam čim več lepih in nasmejanih dni!

Avtor:

Špela Blažič

Ustna higieničarka v Dentalnem centru Clarus

Imate vprašanje? Z veseljem vam odgovorimo. Pišite nam na info@clarus-dental.si ali pa se naročite na